PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 3 | 51--63
Tytuł artykułu

SIM jako jeden z elementów dostosowania funkcjonowania instytucji finansowych do warunków globalnej konkurencji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Information System as the One of Components Adjusting Performance of the Financial Institution to the Global Competition Circumstances
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka przedstawiła problem globalnego marketingu oraz globalnego zarządzania produktami w firmie. Szczególną uwagę poświęciła strategii informacji marketingowej (SIM) w dobie globalizacji gospodarki.
EN
The problem of the global marketing is known and described in the literature for many years. Towards to many advantages, the roles of the global approach to the market are adapted both for the consumption good market and the services including the financial services. Apart from the considerations on the verification of the marketing mix tools the paper considers the roles of the marketing information system in the financial institutions managed globally. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006323

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.