PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 3 | 23--33
Tytuł artykułu

Jak podnieść standard obsługi klienta w kanale dystrybucji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
How Raise Standard of Service's Customer in Channel of Distribution
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor zdefiniował ECR, czyli efektywną obsługę konsumenta oraz przedstawił jej schemat i zasady efektywności tej strategii. Opiera sie ona na współpracy wszystkich elementów kanału dystrybucji.
EN
The article contains informations about Efficient Consumer Response (ECR). The Efficient Consumer Response has afforded possibilities to improvement standard of client service and to reduce the stocks- in- trade and costs. The ECR has been based on the co-operation between all middlemens in channel of distribution. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006352

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.