PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 8 | 223--255
Tytuł artykułu

Założenia metodologiczne i komponenty modelu rynkowej dyfuzji innowacyjnych produktów

Warianty tytułu
The Methodological Assumptions and Elements of Model of Market Diffusion of Innovating Products
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono badania dynamiki dyfuzji innowacji w zarządzaniu i marketingu. Przedstawiono model wzrostu nowego produktu proponowany przez F. Bassa będący podstawą do zrozumienia dynamiki dyfuzji innowacji.
EN
In this article the author presents some research on dynamics of dffusion of innovations in management and marketing. The chapter 2 contains description of formal structure of diffusion model. In chapter 3 there was presented the model of F. Bass, which is the base to understand dynamics of diffusion of innovations. Further the author describe the methodology of estimation of parameters of diffusion model.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006366

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.