PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 13 | 123--141
Tytuł artykułu

Mierniki jakości usług pocztowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Postal Services Quality Measures
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy sposobów pomiaru jakości usług pocztowych. Autor przedstawił klasyfikację tych mierników oraz omówił aspekty metodyczne, związane z podstawowymi cechami opisującymi jakość usług pocztowych: terminowość, bezpieczeństwo i dostępność usług pocztowych, kompleksowość i kultura obsługi klientów, zaufanie klientów do operatora pocztowego oraz ich lojalność i satysfakcja.
EN
Article is focused on the ways of postal services quality measurment. The zlassification of postal services quality measure are performed. The following aspects have been discussed: services quality, quality of customers services and quality as the marketing measure. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006453

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.