PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 12 | nr 824 | 104--116
Tytuł artykułu

Przesłanie jako podstawa skuteczności przekazu reklamowego

Warianty tytułu
Message as a Base of Successful Advertising
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono przesłanie reklamowe, inaczej zwane obietnicą reklamową, jako problem przygotowania i stworzenia skutecznej reklamy. Jest to element reklamy, którego istota sprowadza się do sformułowania głównych korzyści i motywacji stanowiących powód, dla którego nabywcy powinni podjąć decyzję o zakupie produktu.
EN
The article discusses the issue of adverting message and underlines its importance for advertising success. In the article reader can find implications for advertisers and description of some problems connected with creating advertising messages. (short original abstract)
Rocznik
Tom
12
Numer
Strony
104--116
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006491

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.