Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Influence of Free-Market Mechanisms on an Activity of Enterprise
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono nowe reguły rynkowe funkcjonowania przedsiębiorstw polskich w latach dziewięćdziesiątych. Scharakteryzowano zmiany funkcjonowania przedsiębiorstw w nowych warunkach na przykładzie firmy Forte Serwis sp. z o.o.
The change of managers' consciouness and influence of free-market led to the improvment of efficiency of the studied firm functioning. The costs in Forte Service decreased about 20 procent The quality improved and the quantity of complaints decreased. Owing to transformations the firm achived better results then for example German ones working in the same branch. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
106--115
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Crozier M.: Przedsiębiorstwo na podsłuchu. Warszawa 1993.
- Gazeta Forte 1998 nr 1(1).
- Griffin R.W.: Podstawy zarządzania organizacjami. Warszawa 1996.
- Mikołajczyk Z.: Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania. Warszawa 1997.
- Muller U.R.: Szczupłe organizacje. Warszawa 1997.
- Organizacja przyszłości. Praca zbiorowa pod red. F. Hesselbein, M. Goldsmith, R. Beckhard: Warszawa 1998.
- Prospekt emisyjny Forte. Ostrów Mazowiecka 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006514