PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 13 | nr 825 Zarządzanie w praktyce | 309--316
Tytuł artykułu

Marketing wewnętrzny - wskazówki praktyczne

Autorzy
Warianty tytułu
Internal Marketing - Practical Approach
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono istotę marketingu wewnętrznego, jego cele i założenia oraz zastosowanie elementów marketingu mix w koncepcji marketingu wewnętrznego.
EN
This article shows the problems of using internal marketing, particulary in the area of personel management. There are five definitions of internal marketing. In paper, the author propose one of those. There are three parts in this paper. In the first, the author presents different definitions of internal marketing, in the second - there is particular describe of the choosing definition, and the last part contain propositions of practical using of internal marketing. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Grönroos C.: Service management and marketing. Managing the Moments of Truth in Service Competition. Free Press/Lexington Books 1990.
  • Kotler P.: Marketing. Warszawa: Gebethner i Ska 1994.
  • Martyniak Z.: Metody organizowania procesów pracy. Warszawa: PWE 1996.
  • Müller U.R.: Szczupłe organizacje. Warszawa: Placet 1997.
  • Schwan K., Seipel K.: Marketing kadrowy. Warszawa: Wyd. C.B. Beck 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006547

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.