PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 11 | 35--40
Tytuł artykułu

Strategie cenowe w marketingowym zarządzaniu firmą telekomunikacyjną

Warianty tytułu
Price Strategies in the Firm's Marketing Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono aspekty teoretyczne i praktyczne elementów cenowych w działaniach marketingowych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. W konkluzji zwrócono uwagę, że elementy te powinny być stosowane przede wszystkim w celu zapewnienia optymalnego wykorzystania infrastruktury operatora telekomunikacyjnego.
EN
The article examines theoretical and practical aspects of price factors in marketing activities of telekommunication operators in Poland. The author pointed out that these factors should be used first of all in providing full advantage of telecommunication infrastructure. (A.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006583

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.