PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 36 | 85--89
Tytuł artykułu

Związek między orientacją marketingową i logistyczną w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Relationship between Marketing and Logistic Orientation in Firm Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest zintegrowane zarządzanie marketingowo-logistyczne w przedsiębiorstwie. Związków marketingu z logistyką autor poszukuje przede wszystkim we wspólnym zainteresowaniu obsługą klientów w ramach fizycznej dystrybucji produktów.
EN
The article presents an analysis of the integrated marketing and logistics management in the firm. The author seeks relationship between marketing and logistic in common interest with customers service based on physical distribution of products. (A.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006598

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.