Warianty tytułu
Present Marketing Management Ideas
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono problemy dotyczące procesów zarządzania marketingowego w sferze usług w kontekście globalizacji gospodarki i zmiennej sytuacji rynkowej. Dodatkowo przedstawiono zagrożenia i szanse stojące przed tymi procesami. Szczególną uwagę w artykule poświęcono nowej roli usług, a dalej konieczności modyfikacji tradycyjnego podejścia do zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach usługowych. Zdaniem autorów zmiany powinne obejmować: realizację celów w możliwie efektywny sposób, przyswojenie kryteriów determinujących jakość usług oraz wzmocnienie roli marketingu partnerskiego.
The raport present the problems of marketing management in the sphere of services. The context of these problems is defined by globalisation processes and the changing character of markets. The author draw attension both to threats and to chances imposed by these processes. Special attension is give to the new role of services and the necessity to modify the traditional approach to the marketing management. These modifications should include: realisation of goals in an effective way, comprehensively understood quality of services, increasing importance of partnership marketing. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
9--18
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006625