PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 189--201
Tytuł artykułu

Obsługa klienta jako płaszczyzna działań marketingowych

Warianty tytułu
Customer Service as the Area of Marketing Activities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule wskazano na poziom obsługi klientów jako istotny instrument konkurencji. Omówiono typy klientów, ich oczekiwania i zachowania oraz postawy i zachowania pracowników obsługujących klienta. Scharakteryzowano proces sprzedaży.
EN
Article presents possible competition between economic subjects through quality of customer service and purposefulness of its improvement. Competing subjects can determine attitude and behaviour of employees serving customers depending on customer type, his expectations and behaviour. Customer's personality can be characterised in a following way: 90 procent of customers are rational and concrete, willingly undertaking co-operation with persons serving them, 10 procent are difficult customers.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006691

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.