Warianty tytułu
Evolution of the Marketing of the Tourist Agencies to Transformations in the Cultural Environment of Consumers
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zwrócono uwagę na dynamiczny rozwój rynku turystycznego w Polsce. Wzrastająca konkurencja między biurami podróży sprzyja wprowadzaniu zasad marketingu. Każde biuro podróży musi dobrze rozpoznać potrzeby konsumentów i zaoferować we właściwym czasie i miejscu odpowiednią usługę oraz zachęcić potencjalnego klienta do dokonania zakupu. Omówiono tendencje zmian w preferencjach konsumentów usług turystycznych oraz kształtowanie instrumentów marketingu-mix w biurach podróży. Przedstawiono przykładowe rozwiązania w zakresie dostosowywania polityki kształtowania instrumentów marketingowych do preferencji klientów.
The article present tendencies of the changes in a marketing of the tourist agencies to change cultural elements. The article discusses the following issues: - new manners of utilization free time, - shape suitable marketing implements by the tourist agencies, - exemplary dissolutions in adaptation offers of tourist agencies to specific preferences of customers. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
203--219
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006692