Warianty tytułu
Marketing Activities and Mould of Product Quality
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule podjęto próbę ukazania różnorodnych zależności mogących występować pomiędzy jakością produktu i procesami jej kształtowania a działaniami markertingowymi wytwórcy produktu. W tym celu wyodrębniono następujące zagadnienia szczegółowe: rozróżnienie technicznego i marketingowego rozumienia jakości produktu, zdefiniowanie pojęcia strategia jakości produktu w przedsiębiorstwie oraz analiza różnych jego ujęć, ukazanie badań marketingowych jako źródła informacji na potrzeby strategii jakości w przedsiębiorstwie, pokazanie znaczenia segmentacji rynku na potrzeby kształtowania i różnicowania jakości produktu.
The article shows diverse relationship, which could occur between product quality, process of its mould and marketing activities of producer. To this end separate following detailed issues: technical and marketing distinction of product quality, define concept of strategy product quality in company and analyse of its various depiction, portray marketing research as a source of information for needs of quality strategy in company, show importance of market segmentation for needs of mould and become different of product quality.(M.P.)
Rocznik
Numer
Strony
104--117
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006741