Warianty tytułu
Globalisation Processes and Their Ramifications for Marketing
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono ewolucję marketingu od marketingu lokalnego, przez marketing eksportowy, międzynarodowy, multinarodowy do globalnego. Znajomość poszczególnych etapów rozwoju marketingu globalnego pomaga zrozumieć proces nauki, zbierania międzynarodowych doświadczeń i ich wykorzystania do stworzenia przewagi konkurencyjnej. Pozwala także na przewidzenie prawdopodobnych strategii konkurentów i dzięki temu na efektywniejszą rywalizację z nimi.
Shows evolutions of marketing from local marketing through export marketing, international marketing, multinational marketing to global marketing. Knowledge of individual stages of global marketing development help with understand of studying process, collecting of international experiences and their using in formation of competitiveness superiority. Permit to predict rivals probable strategies and tasks to this more efficient rivalry with them.(MP)
Rocznik
Numer
Strony
9--16
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006810