PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 844 Zmiany w otoczeniu marketingowym podmiotów rynku w Polsce | 9--16
Tytuł artykułu

Procesy globalizacji i ich implikacje dla marketingu

Warianty tytułu
Globalisation Processes and Their Ramifications for Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono ewolucję marketingu od marketingu lokalnego, przez marketing eksportowy, międzynarodowy, multinarodowy do globalnego. Znajomość poszczególnych etapów rozwoju marketingu globalnego pomaga zrozumieć proces nauki, zbierania międzynarodowych doświadczeń i ich wykorzystania do stworzenia przewagi konkurencyjnej. Pozwala także na przewidzenie prawdopodobnych strategii konkurentów i dzięki temu na efektywniejszą rywalizację z nimi.
EN
Shows evolutions of marketing from local marketing through export marketing, international marketing, multinational marketing to global marketing. Knowledge of individual stages of global marketing development help with understand of studying process, collecting of international experiences and their using in formation of competitiveness superiority. Permit to predict rivals probable strategies and tasks to this more efficient rivalry with them.(MP)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006810

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.