PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 844 Zmiany w otoczeniu marketingowym podmiotów rynku w Polsce | 9--15
Tytuł artykułu

Procesy globalizacji i ich implikacje dla marketingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono ewolucję marketingu od marketingu lokalnego, przez marketing eksportowy, międzynarodowy, multinarodowy do globalnego. Znajomość poszczególnych etapów rozwoju marketingu globalnego pomaga zrozumieć proces nauki, zbierania międzynarodowych doświadczeń i ich wykorzystania do stworzenia przewagi konkurencyjnej. Pozwala także na przewidzenie prawdopodobnych strategii konkurentów i dzięki temu na efektywniejszą rywalizację z nimi.
Twórcy
Bibliografia
  • F.E. Webster, Jr.: Market-Driven Management. New York: John Wiley 1994.
  • T. Levitt: The Globalization of Markets. "Harvard Business Review" 1983.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006810

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.