PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | Bariery i stymulatory integracji europejskiej. T. 2 | 79--87
Tytuł artykułu

Metody badań marketingowych i źródła informacji na rynku Unii Europejskiej

Warianty tytułu
Methods of Marketing Research and Information Sources on the European Union Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy systemu i źródeł informacji marketingowej w krajach Unii Europejskiej. Autor pisze także o rozwoju badań marketingowych i rynku informacji marketingowej w Polsce.
EN
The article is devoted to system and information sources in the European Union. The author describes development of marketing research and market of marketing information in Poland.(MP)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006812

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.