PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 844 | 16--29
Tytuł artykułu

Rozwój badań rynkowych w warunkach rosnącej konkurencji

Warianty tytułu
Development of Market Research in Conditions of Rising Competition
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono fazy rozwoju badań rynkowych w Polsce. Omówiono potencjał rynku badań marketingowych na świecie, w Europie i w Polsce.
EN
Presents stages of market research development in Poland. Discuss potential of marketing research market in the world, in Europe and in Poland. (MP)
Rocznik
Numer
Strony
16--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006856

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.