Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zamieszczono rozważania na temat konkurencji, jej znaczenia i wpływu na poszczególnych uczestników rynku. Autor stwierdza, że nie można jednoznacznie określić, czy to, iż każde przedsiębiorstwo funkcjonuje na niepewnym rynku konkurencyjnym stanowi dla niego wyzwanie czy porażkę. W dużej mierze uzależnione jest to od charakterystycznych cech sektora, w którym działa przedsiębiorstwo, od otoczenia, a więc i innych konkurentów oraz istoty samego przedsiębiorstwa.
Rocznik
Strony
47--55
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- B. Żurawik, W. Żurawik: Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. Warszawa: PWE 1996, s. 138.
- T. Kramer: Podstawy marketingu. Warszawa: PWE 1994. s. 23.
- T. Sztucki: Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Warszawa: Agencja Wydawnicza "Placet", 1996, s. 30.
- W. Wrzosek: Marketing w procesach konkurencji. "Marketing i Rynek" 1997 nr 10, s. 4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006859