PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 844 Zmiany w otoczeniu marketingowym podmiotów rynku w Polsce | 47--55
Tytuł artykułu

Konkurencja - wyzwanie czy porażka

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zamieszczono rozważania na temat konkurencji, jej znaczenia i wpływu na poszczególnych uczestników rynku. Autor stwierdza, że nie można jednoznacznie określić, czy to, iż każde przedsiębiorstwo funkcjonuje na niepewnym rynku konkurencyjnym stanowi dla niego wyzwanie czy porażkę. W dużej mierze uzależnione jest to od charakterystycznych cech sektora, w którym działa przedsiębiorstwo, od otoczenia, a więc i innych konkurentów oraz istoty samego przedsiębiorstwa.
Twórcy
Bibliografia
  • B. Żurawik, W. Żurawik: Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. Warszawa: PWE 1996, s. 138.
  • T. Kramer: Podstawy marketingu. Warszawa: PWE 1994. s. 23.
  • T. Sztucki: Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Warszawa: Agencja Wydawnicza "Placet", 1996, s. 30.
  • W. Wrzosek: Marketing w procesach konkurencji. "Marketing i Rynek" 1997 nr 10, s. 4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006859

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.