PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 844 | 61--71
Tytuł artykułu

Społeczne uwarunkowania zachowań nabywców

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Social Conditions of Buyer's Behaviour
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Postępowanie konsumentów zależy od otoczenia społecznego i kulturowego oraz wielu czynników o charakterze osobistym i psychologicznym. W artykule opisane zostały społeczne uwarunkowania zachowań konsumentów z uwzględnieniem ich znaczenia dla działań marketingowych.
EN
Consumer behaviour is depending on social and cultural environment and a lot of personal and psychological factors. In this article describes social behaviour conditions of consumer with taking into consideration their importance for marketing action.(MP)
Rocznik
Numer
Strony
61--71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006861

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.