PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 844 Zmiany w otoczeniu marketingowym podmiotów rynku w Polsce | 72--80
Tytuł artykułu

Znaczenie informacji marketingowej w działalności przedsiębiorstwa - wyniki badań

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszej pracy było zbadanie roli informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji w warunkach zmieniającego się otoczenia rynkowego.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006862

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.