PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 844 | 81--89
Tytuł artykułu

Uwarunkowania marketingu w polskich firmach usługowych w latach dziewięćdziesiątych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Conditions in Polish Services Firms in the Nineties
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest próba rozpoznania stosunków podmiotów gospodarujących w usługach do powstających i realnie występujących możliwości uaktywnienia oraz określenia warunków i okoliczności aktywności rynkowej podmiotów gospodarujących wraz z ustaleniem czynników ograniczających i perspektyw rozwoju działalności usługowej.
EN
The goal of this article is attempt to reconnoitre relations services entity to stimulate opportunity of market activity conditions of these entities.(MP)
Rocznik
Numer
Strony
81--89
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006863

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.