Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono cechy zmian zachodzących na rynku kultury w okresie transformacji systemowej w Polsce. Przedstawiono także zmiany zachodzące w otoczeniu instytucji działających na rynku dóbr i usług kultury.
Rocznik
Strony
104--117
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- D. Ilczuk: Polityka kulturalna a społeczeństwo obywatelskie w świetle literatury, badań Rady Europy i Unii Europejskiej. "Kultura Współczesna" 1999, nr 1(19) s, 65.
- H.I. Ansoff: Zarządzanie strategiczne. Warszawa: PWE 1995.
- K. Krzysztofek: Badania nad kulturą w Polsce. Materiały Instytutu Kultury.
- Kultura polska w dekadzie przemian. Red. T. Kostyrko, M. Czerwiński. Instytut Kultury, Warszawa 1999.
- Kultura polska w nowej sytuacji historycznej. Red. J. Damrosz. Instytut Kultury, Warszawa 1998, s. 11-23.
- Kultura w gospodarce rynkowej. Problemy adaptacji marketingu. Red. K. Mazurek-Łopacińska. Wrocław: AE 1997, s. 83.
- M. Gołaszewska: Zarys estetyki. Warszawa: PWN 1986, s. 18.
- M. Gołka: Transformacja systemowa a kultura w Polsce po 1989 roku. Warszawa: Instytut Kultury, 1997, s. 19.
- M. Ostrowicki: Dzieło sztuki jako system. Warszawa-Kraków: PWN 1997.
- M. Zieliński: Rewolucja w polskich kinach. "Marketing w Praktyce" 1999, nr 5(27) s. 9.
- P. Sarzyński: Przewodnik po rynku malarstwa. Warszawa: Iskry 1999, s. 11-14.
- P. Sarzyński: Trochę kultury! Raport Polityki. "Polityka" 1999, nr 18 s. 4.
- Ph. Kotler: Kotler o marketingu. Jak kreować i opanowywać rynki. Kraków: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu 1999, s. 117.
- Podstawy marketingu. Red. L. Garbarski. WSZiP, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006866