PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 844 | 118--125
Tytuł artykułu

Total Quality Management i ISO 9000 - analiza doskonalenia jakości w usługach bankowych

Warianty tytułu
Total Quality Management and ISO 9000 - Analysis of Improve Quality of Bank Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono dwa sformalizowane programy jakości: TQM - kompleksowe zarządzanie jakością, przy czym jakość jest rozumiana jako zespół własności, które wpływają na zdolność wyrobu lub usługi do zaspokajania potrzeb użytkowników i Normy serii ISO 9000 - uporządkowane w skali międzynarodowej normy dotyczące zapewnienia jakości. Zasygnalizowano również istnienie QACC (Quality Analysis Cost Control) - procesu koncentrującego się na rzeczywistej redukcji kosztów związanych z niską jakością, dodatkową kontrolą, dodatkową obsługą klientów.
EN
In this article discuss two quality programs: TQM and ISO 9000 standards. Indicate existence of QACC (Quality Analysis Cost Control) - process which concentrates on real costs reduction connected with low quality, additional control and additional clients service.(MP)
Rocznik
Numer
Strony
118--125
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006867

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.