PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 844 Zmiany w otoczeniu marketingowym podmiotów rynku w Polsce | 126--135
Tytuł artykułu

Jakość jako czynnik sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
Quality as a Factor of Company Market Success
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono genezę i istotę jakości w ujęciu terminologicznym a także zmiany jakie zachodzą w podejściu do problematyki jakości.
EN
Presents origin and essence of quality in terminological depiction and changes, which occur in attitude to quality issues.(MP)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006868

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.