PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 842 Zmiana warunkiem sukcesu : opór wobec zmian - szansa czy zagrożenie? | 125--129
Tytuł artykułu

Ciągły proces ulepszania (KVP) jako forma udziału pracowników w procesach zmian i likwidowania oporów wobec tych zmian w przedsiębiorstwach produkcyjnych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono korzyści wynikające z ciągłego procesu ulepszania (KVP), który opiera się na założeniu, że małe ulepszenia przynoszą dużo większe korzyści, jeżeli są realizowane w dużej liczbie, często i w sposób ciągły.
Twórcy
Bibliografia
  • REFA (1997): Ciągły proces ulepszania (KVP), Poznań 1997.
  • Simon A. (1996): Der Kontinuierliche Verbesserungsprozess - Koncept, Abgrenzung, Honorierung [W:] REFA - Nachrichten 2/1996.
  • Brauer G., Knop Ch. (1997): KVP, Gruppenarbeit und EDV-Einsatz [w:] REFA - Nachrichten 4/1997 REFA. Praca w grupach. Przykład sytuacyjny, Poznań 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006968

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.