PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 863 | 29--37
Tytuł artykułu

System informacji marketingowej a badania marketingowe

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Information System and Marketing Researches
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest prezentacja relacji między systemem informacji marketingowej a badaniami marketingowymi. Jako przykład systemów informacji marketingowej przedstawiono model Schultheisa i Sumnera. Przedstawiono również główne obszary zastosowania badań marketingowych.
EN
The goal of this article is presentation relations between marketing information system and marketing researches. AS an example of marketing information system presents Schultheis and Sumner model. Presents also main applications areas of marketing researches. (MP)
Rocznik
Numer
Strony
29--37
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007079

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.