PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 1 | 71--78
Tytuł artykułu

Efektywny marketing-mix

Warianty tytułu
Effective Marketing-mix
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor przedstawił strukturę marketingu-mix, która dzięki swej instrumentalności oraz dążeniu przedsiębiorstwa do jej racjonalnego kształtowania, umożliwia osiągnięcie celu w warunkach oszczędnego gospodarowania środkami.
EN
Marketing-mix represents the aimely created set of instruments with which the enterprise influences the environment. The base of creating the marketing-mix are the resources. The enterprise has to gather that resources and allocate them between different marketing instruments. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
71--78
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007105

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.