Warianty tytułu
Formation of Relationship between Enterprise and Customer
Języki publikacji
Abstrakty
Wypracowanie relacji z klientem wymaga otwarcia marketingu na całe przedsiębiorstwo, tj. uznanie przez wszystkich pracowników norm i wartości o pierwszoplanowej roli klienta. Na tym założeniu opiera się nowoczesna koncepcja obsługi klienta, tj. Customer Service. Do głównych instrumentów kształtowania więzi przedsiębiorstwa z klientem należy polityka kształtowania jakości produktu, obsługi i komunikacji. Autorka zwraca również uwagę na rolę personelu przedsiębiorstwa, jego przygotowanie i kompetencje, sprzyjające szybkiemu reagowaniu na indywidualne potrzeby klientów.
Relationships development with customer needs opening of marketing on whole enterprise, i.e. recognition by all employees standards and values about crucial role of customer. The main instruments of formation enterprise band with customer are policy of product quality, service and communication. (MP)
Rocznik
Numer
Strony
59--65
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007131