Warianty tytułu
Consumer Expectation Towards Services - Essence and Assessment of Satisfaction Level
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono zależności między oczekiwaniami klientów, poziomem satysfakcji, jakością usług oszacowanymi przez usługobiorcę. Podstawę wnioskowania o poziomie jakości świadczonych usług oraz satysfakcji klientów stanowią fragmenty wyników badań, przeprowadzonych na terenie Dolnego Śląska wśród nabywców usług, które podzielono na pięć grup branżowych. Analiza wyników badań dowodzi, że poziom jakościowy badanych ofert usługowych odbiega od poziomu oczekiwań usługobiorcy, wynika to z biernej postawy usługodawców wobec dynamicznych oczekiwań klientów.
In this article shows relationships between consumer expectation, satisfaction level and services quality. (MP)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
123--132
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007138