Warianty tytułu
Possibilities and Trends in Implementing Relationship Marketing in the Internationalisation Process of Company
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autora koncepcja marketingu partnerskiego może okazać się ważna dla firm działających na rynkach zagranicznych. W artykule przedstawiono hipotezy i dylematy badawcze oparte częściowo na sądażowych badaniach empirycznych. Mogą one stanowić punkt wyjścia dla głębszych rozważań w zakresie: marketingu partnerskiego w kontekście przedsiębiorstw; kształtowania długookresowych powiązań pomiędzy sprzedawcą a nabywcą; większych możliwości oddziaływania i kształtowania otoczenia zewnętrznego przez liderów rynkowych.
The aim of this article is to present trends in implementing relationship marketing in international business. It includes provisionally formulated hypotheses concerning the scope and viability of implementing the selected elements of relationship marketing by companies which differ as regards to their market position due to internationalisation process. (short original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
219--226
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007150