Warianty tytułu
Revival or Decline of Marketing? (Implications for Polish Companies)
Języki publikacji
Abstrakty
Autor przedstawia spostrzeżenia na temat przyjęcia marketingu w Polskiej ekonomii jako tło do zmian w paradygmatach marketingowych. Zdaniem autora, jeśli pojęcie marketingu relacyjnego będzie kojarzone z tworzeniem długoterminowych, zaangażowanych, pełnych zaufania związków opartych o wzajemną wymianę i spełnianie obietnic to można myśleć o przyszłości marketingu.
In the following paper all remarks on the reception of marketing in Polish economy has been given against the background of the discussion on the changes of marketing paradigm. One of the major problems facing marketing theory and practice is a return to the beginning, which is defining the key factors which influence both customers delight and loyalty. Among those factors one may number company`s specific competence and ability to motivate people to use it. Both knowledge and experience seem to play the vital role here. (short original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
79--90
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007211