Czasopismo
2000
|
nr 852, t. 1 Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra, 24-27 września 2000 r. T. 1
|
112--124
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Company Strategy - Its Essence and Methods of Creating
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono koncepcje rozwoju strategii przedsiębiorstwa. Opisano również metody formalnych strategii. Wyróżnia się najczęściej trzy style kształtowania się strategii : styl dostosowawczy charakterystyczny dla przedsiębiorstwa; styl przedsiebiorczy realizowany przez właściciela firmy; styl planowy polega na zapewnieniu silnych ram w dążeniu do wyznaczonych celów.
The article shows the core concepts of the development strategy of the company and describes methods of strategy formulation. (short original abstract)
Rocznik
Strony
112--124
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007219

JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.