PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 1 | 152--162
Tytuł artykułu

Wartość dla klienta jako podstawa budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw

Warianty tytułu
Customer Value as Basis for Creating Competitive Advantage of Companies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono rolę i znaczenie klienta w kreowaniu i podtrzymywaniu współzawodnictwa. Autorka zwraca uwagę na rosnące znaczenie marketingu relacyjnego, który polega na budowaniu trwałych związków z klientami w oparciu o zaufanie, dwukierunkową komunikację i zaspokajanie oczekiwań klienta.
EN
This paper shows the role of customer value in creating sustainable competitive advantage. The customer value is defined. After describing the value chain, the value disciplines and the model of competence-based competition a new marketing orientation is presented. It is marketing based on competencies in delivering superior value to customers. There is also described the new source of firm competencies-the customer competence and the changing role of customer in business system. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
152--162
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007224

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.