Warianty tytułu
Ways of Approaching the Market as Marketing Orientation Factor of Joint Venture Companies in Poland (Based on Empirical Data)
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono zachowanie się na rynku polskim przedsiębiorstw z kapitałem zagranicznym. Autorzy zaprezentowali wybrane elementy charakteryzujące orientację marketingową. Dane oparto na wynikach badań empirycznych zrealizowanych przez Katedrę Marketingu AE w Krakowie pod kierunkiem J. Altkorna w ramach grantu KBN "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce", jak również na pracy "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce. Raport z badań".
This article presents ways of approaching the market of joint venture companies in Poland. the subject of this document are selected elements characterizing marketing orientation: morphology of operation market, a type of segmentation of target market, basic instruments of competition and assumptions and barriers of development of marketing orientation in the company. (short original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
208--218
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007234