Warianty tytułu
The Service Firm in the Information Society
Języki publikacji
Abstrakty
Na przykładzie firm usługowych przedstawiono sposoby pozyskiwania i przetwarzania informacji z otoczenia. Szczególną uwagę zwrócono na tzw. niewidoczne technologie oraz wywiad gospodarczy. Pojęcie niewidocznych technologii obejmuje wszystko to, co istotnie wpływa na funkcjonowanie firmy, a nie zostało ujęte w postaci regulaminów, formalnych instrukcji, procedur czy innych oficjalnych dokumentów, inaczej jest to nie skodyfikowana i nie zapisana, praktyczna wiedza wewnętrzna firmy, wchodząca w skład jej kapitału intelektualnego. Podkreślono tutaj rolę menedżera firmy oraz polityki personalnej w zakresie kształcenia pracowników.
The article presents the ways of finding and processing information on examle of the service firm. The author pays attention to so-called invisible technology. (MP)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
11--19
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007265