Warianty tytułu
The Marketing Strategies of Big Retailing Chains - the Challenges at the Turn of Centuries
Języki publikacji
Abstrakty
Autor zwraca uwagę na ogromny rozwój globalnych sieci handlowych. Ważnym elementem jest współpraca tych sieci z dostawcami i w przyszłości ich umiejętność akceptacji zmian strukturalnych w firmie. Relacje sieci z dostawcami powinny w większym stopniu służyć przekazywaniu sobie informacji na temat zachowań konsumentów w sklepie.
At the turn of centuries, big retailing chains have been transformed from country-range firms to global enterprises. The increase in the same of their activity together with the expansion of their market range made then a leading link of the world market canal. The very strong position of retailing chains undoubtedly influences the creation of the new balance of powers in the market canal between the distributor (retailer) and the producer. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
227--233
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007268