PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 1 | 268--277
Tytuł artykułu

Zarządzanie innowacjami jako podstawa działania przedsiębiorstw w warunkach globalizacji rynku

Warianty tytułu
Managing Innovations as Basis for Companies` Functioning under Globalization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autorów innowacyje marketingowe są ważne dla całego procesu zarządzania. Dzięki nim dochodzi do zmian, które dostosowują działania firmy do postępującej globalizacji rynku. Teoria innowacji zajmuje się zmianą technologii często przyjmuje postać nowych metod wytwarzania isniejących produktów i nowych technik organizacji, marketingu i zarządzania.
EN
The aim of this analysis is to draw conclusions from consideration of the change of the firms management systems on the basis of innovation theory results. As the starting point it is assumed that, the one of the most important success factors for the economical growth is the firms growth and efficiency. Further it will be explained that this companies have to follow innovative orientation in order to be successful. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
268--277
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007272

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.