PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 1 | 251--261
Tytuł artykułu

Marketing międzynarodowy usług (opcje, relacje, procesy)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
International Marketing of Services (Options, Relations, Processes)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obecnie przedsiębiorstwa usługowe umiędzynarodawiją swoją działalność. Firma usługowa, która stara się wejść na rynek międzynarodowy musi zmienić strategię marketingową tak aby zaspokoić ekonomiczne, społeczne i kulturowe oczekiwania klienta. Na wybór konkretnej strategii wejścia mają wpływ: charakter usługi oraz sposób jej świadczenia. Na końcu artykułu zamieszczone są dwa załączniki: klasyfikacja sektorów usługowych ze względu na ich potencjał dla procesu internacjonalizacji; opcje strategii wejścia w międzynarodowym marketingu usług.
EN
In recent years there has been a very considerable growth in the international marketing of services. Many of the motives for the international product marketing, as e.g. stagnant domestic market; growth in the market abroad; matching domestic competitors as they internationalise; exploiting a competitive advantage can also be found in services marketing. This paper discuss international marketing issues in relation to service industries including new approach to entry modes in the international marketing strategy. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
251--261
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007278

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.