Warianty tytułu
Customers' Loylaty Creation through Brand Name and Quality of Services
Języki publikacji
Abstrakty
Orientacja marketingowa w zarządzaniu firmą powinna być skierowana na klienta, na jego potrzeby, życzenia i korzyści. Narzędziami przyciągającymi klienta mogą być: marka i jakość świadczonych usług. Autorki przedstawiają podział klientów na: stałych-lojalnych, niestałych-poszukujących i przypadkowych. W artykule szczegółowiej omówiono także wrocławskie usługi edukacyjne (wyższych szkół biznesu) oraz usługi finansowe (banki).
In this paper, an idea of loyalty is understood as a psychological notion which coincides with a perfect approval attitude of the customer. This attitude is moulded by one`s emotional experiences and a state of awareness. (short original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
51--58
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007316