PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 2 | 125--137
Tytuł artykułu

Rola public relations w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Role of Public Relations in Creating Competitive Advantage
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Działania komunikacyjne firmy powinny być skierowane na różne grupy opinii publicznej. Są to grupy ludzi, których charakteryzuje wspólnota celów. Koncepcje public relations uległy ewolucji. Początkowo skierowane były na manipulowanie i wywoływanie pożądanych reakcji wybranych grup opinii publicznej. W wyniku rozwoju koncepcji marketingu jego zadaniem stało się informowanie, a dopiero później wzajemne oddziaływanie i zrozumienie przedsiębiorstwa z jego otoczeniem. Tabelarycznie przedstawiono zaeżności między wybranymi grupami opinii publicznej a celami i działaniami prowadzonymi w ramach public relations.
EN
Competitive environment and growing demands of market firms use new methods of attracting clients. One way of creating advantage over competitive firms is acceptance of public opinion. The aim of this article was to analyse influence of public relations on competitive advantage of firms. We took into consideration among other things contacts with different publics and models of public relations. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
125--137
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007323

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.