Warianty tytułu
Promotion and Marketing Communications of Innovative Enterprises
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono różnicę między promocją a komunikacją marketingową. Promocją jest oddziaływanie na odbiorców danej firmy poprzez przekazywanie im informacji, które zwiększają ich wiedzę na temat artykułów danej firmy. Natomiast komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa rozumiana jest jako coś szerszego, jej oddziaływanie nie jest tylko skierowane na konsumenta ale także na dystrybutorów, liderów opinii. Duży nacisk w dzisiejszych czasach kładzie się na odpowiedni dobór możliwości komunikacyjnych. Dlatego bardzo ważna stała się Zintegrowana Komunikacja Marketingowa (Integrated Marketing Communication) IMC, która jest procesem rozwoju i zastosowania różnych form perswazyjnego programu komunikacyjnego. Jej celem jest określony wpływ na wyselekcjonowanych adresatów komunikatu. Autorka dołączyła do artykułu dwa załączniki. Załącznik 1: Struktura wybranych modeli komunikacji; załącznik 2: Poziom komunikacji marketingowej i korporacyjnej firm komputerowych.
The authors present distinction between promotion and marketing communication. This distinction improves definition of their roles in marketing conceptions (transaction and relationships marketing). The basic models of communication illustrates effective process of marketing communication, that builds long term relationships between enterprises and customers. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
147--156
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007325