PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 2 | 185--192
Tytuł artykułu

Rynek internetowy i jego wpływ na marketing

Warianty tytułu
Internet Market and Its Impact on Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono nowy rynek jakim stał się internet. Może on być określony jako rynek internetowy, sieciowy lub wirtualny. Różni się on od innych rynków, ale dokładną jego specyfikę trudno określić z powodu jeszcze nie ukształtowanych do końca cech charakterystycznych, a także dlatego, że badania nad tym rynkiem są w fazie początkowej. Związek tego rynku z koncepcją marketingową widoczny jest w kilku aspektach: zapewnia narzędzia i możliwości pogłębienia orientacji marketingowej; wpływa na rozwój marketingu więzi lub relacji; stwarza możliwości lepszego zaspokajania potrzeb nabywców dzięki tworzeniu rynku potrzeb tzw. metarynku oraz indywidualizacji działań marketingowych. Rynek ten stworzyła technologia komunikacji. Dzięki internetowi marketing staje się globalny, bardziej dynamiczny i w połączeniu z technologią informatyczną nabiera większego znaczenia.
EN
Internet is mainly used for the purpose of communication. However it has become a distribution tool for business purposes. During a very short period of time this appeared to be the major factor of creating new quality of a market, consisting of its subjects, elements and processes. Four indices describe the market. They are: the technology development background, electronic data transmission, virtual area of accomplishing transactions and global market existence. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
185--192
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007327

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.