Warianty tytułu
Consumer Behaviour Towards the Changes in Mass Marchandising
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono wpływ zmian dokonujących się w handlu na decyzje i zachowania konsumentów przy zakupach podstawowych artykułów spożywczych oraz artykułów nieżywnościowych codziennego użytku. Dane oparto na wynikach ankiety przeprowadzonej w 1999 roku na terenie województwa lubelskiego. Pytania dotyczyły : miejsc i częstotliwości dokonywanych zakupów, kryteriów wyboru sklepów, analizy zakupów w hipermarkecie, planowania zakupów oraz handlu w niedzielę.
In Poland domestic trade has undergone significant transformations influenced by foreign commercial network entering the market. The questionnaire research aimed at showing consumer behaviour affected by changes in staple consumption products merchandising. 521 urban households presented their opinion concerning the preferred places of purchase, its frequency, criteria of the choice of shops with special regard to hypermarkets and Sunday trade. There was an attempt to associate customer purchase behaviour with such features of the buyers as: age, professional status, income and the size of household. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
394--405
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007365