PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | 15 | nr 50 Metody i narzędzia finansowej oceny przedsiębiorstwa i zarządzania finansami | 125--132
Tytuł artykułu

Wrocławska prasa codzienna - medium komunikacji marketingowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Wrocław Daily Press - Medium of Marketing Communication
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy przedstawili rolę prasy codziennej w komunikacji marketingowej oraz zagadnienie chaosu i wrzawy reklamowej. Następnie zarysowali techniki reklamowe oraz bariery rynku ogłoszeniowego na przykładzie prasy wrocławskiej.
EN
Crucial problems of marketing communication presented in daily press are considered. Special attention is paid to the advertising techniques and barriers of advertising market which have been described on the basis of the Wrocław daily press. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007515

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.