PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 851 | 423--430
Tytuł artykułu

Zarządzanie procesami w strategii Total Quality Management (TQM)

Warianty tytułu
Management of Processes in Total Quality Management (TQM)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka wskazuje konieczność wykreowania w firmie XXI wieku nowego, całościowego zarządzania procesami. Zarządzanie procesami traktuje jako strategiczne i operacyjne narzędzie w ogólnym układzie TQM. W zarządzaniu procesami wyróżnia cztery charakterystyczne etapy: ożywienie, restrukturyzację, zmianę zapatrywań, odnowę. Przedstawia zmianę organizacyjnej struktury hierarchicznej w zorientowaną procesowo.
EN
The management of processes we treat as strategic and operational tools of the TQM permitting an enterprise to develop. Particulary the evolutionary improvement as well as the revolutionary one minimalize or eliminate the triftlessness of man's activities which do not create values for customers. The idea of an internal customer are the instrumental terms of rationalization of activities in an organization.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
423--430
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007814

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.