Warianty tytułu
Management of Processes in Total Quality Management (TQM)
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka wskazuje konieczność wykreowania w firmie XXI wieku nowego, całościowego zarządzania procesami. Zarządzanie procesami traktuje jako strategiczne i operacyjne narzędzie w ogólnym układzie TQM. W zarządzaniu procesami wyróżnia cztery charakterystyczne etapy: ożywienie, restrukturyzację, zmianę zapatrywań, odnowę. Przedstawia zmianę organizacyjnej struktury hierarchicznej w zorientowaną procesowo.
The management of processes we treat as strategic and operational tools of the TQM permitting an enterprise to develop. Particulary the evolutionary improvement as well as the revolutionary one minimalize or eliminate the triftlessness of man's activities which do not create values for customers. The idea of an internal customer are the instrumental terms of rationalization of activities in an organization.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
423--430
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007814