Warianty tytułu
Methods of Marketing Information Gathering and Processing
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przeanalizowanie metod gromadzenia danych i przetwarzania zgromadzonych danych w informacje, które są wykorzystywane w systemach zarządzania marketingowego polskich instytucji finansowych. Sposób postępowania, którego celem jest dostarczanie informacji nazwano procesem informacyjnym. Do jego analizy wykorzystano schemat analizy skoncentrowanej na pracę (work-centered analysis framework, w skrócie WCA) zaproponowany przez S. Altera. Następnie zdefiniowano schemat WCA procesu informacyjnego oraz opisano jego poszczególne elementy.
The article analyses methods of data gathering and data processing in the marketing information system. The analysis bases on the framework developed by S. Alter called Work-Centered Analysis Framework. The main data source for the analysis is research in which authors took part.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
53--71
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007866