PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 4 | 135--141
Tytuł artykułu

Indywidualizacja obiegu informacji na przykładzie klubu klientów

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Individualisation of Information Flow on Example of Customers' Club
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Poruszona w artykule indywidualizacja obiegu informacji polega nie tylko na bezpośrednich i interaktywnych formach komunikacji z klientem, ale również na traktowaniu go po partnersku w relacjach z przedsiębiorstwem. Opisano jeden z przejawów wdrażania tej koncepcji jaką jest klub klientów - zainicjowane, a przynajmniej wspierane przez jedno lub kilka przedsiębiorstw zrzeszenie aktualnych klientów, cechujące się określonym stopniem zorganizowania.
EN
The article explains the nature and character of an idea of customers' clubs, which can be treated as implementation of relationship marketing concept. It shows how they can contribute to making the relations among a company and its clients stronger and more durable. The author focuses on selection effect and know-how effect which prove to be basic benefits of the idea called "customers's club". Many examples driven from the practice have also been given.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007873

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.