PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 4 | 35--42
Tytuł artykułu

Problemy i dylematy rynku i marketingu w organizacjach non-profit

Warianty tytułu
Market and Marketing Problems and Dilemmas in Non-profit Organisations
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy oceny sytuacji marketingu w organizacjach non-profit. Autor przedstawia pojęcie i cechy instytucji non-profit, charakteryzuje usługi non-profit w gospodarce rynkowej oraz prezentuje marketingową specyfikę tych instytucji.
EN
The key issue of the article is marketing and its situation in the non-profit organisations. It presents the definition and features of such organisations, their services in the market economy, as well as their marketing peculiarity. (J.W.)
Rocznik
Numer
Strony
35--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008005

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.