PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 4 | 43--56
Tytuł artykułu

Ewolucja koncepcji strategii marketingowych w gospodarce rynkowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Evolution of Marketing Strategy Concepts in Market Economy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest prezentacja i analiza ewolucji etapów rozwoju strategii marketingowych w gospodarce rynkowej. Autorka przedstawia genezę marketingu oraz przemiany powszechnie stosowanych strategii rynkowych firm - od koncepcji produkcyjnej, aż do współczesnej koncepcji marketingu społecznego.
EN
The article's objective has been to present and analyse the evolution of marketing strategy development stages in the market economy. The genesis of marketing has been mentioned and the evolution of commonly used market strategies from the industrial to contemporary social marketing approaches outlined. (J.W.)
Rocznik
Numer
Strony
43--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008006

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.