PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 855 | 71--83
Tytuł artykułu

Aplikacje typu CRM jako narzędzie usprawniające kontakt z klientem w bankach detalicznych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
CRM Applictions as Device for Improving Customer Management in Retail Banking
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zintegrowane aplikacje typu Customer Relationship Management (CRM), stanowią narzędzie pomocne przy budowie przewagi konkurencyjnej organizacji, w kontekście aktualnych wymagań rynku. Głównym przeznaczeniem tego typu rozwiązania jest gromadzenie pełnej informacji o kliencie i wykorzystywanie jej w bieżących kontaktach handlowych. Autor zasygnalizował skalę możliwych aplikacji CRM (pomoc informacyjna dla klienta banku, prowadzenie zindywidualizowanych kampanii reklamowych, zarządzanie cyklem sprzedaży produktów bankowych) na przykładzie banku detalicznego.
EN
The presented paper describes capabilities which are created by using CRM applications in retail banking. In this document emphases is put on following issues: organization of complex help information for bank clients; running individual event based marketing camping; sales management in banking. Given study was prepared on the basis of produkt: Vantive Enterprises 8, leading application on CRM market. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
71--83
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008154

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.